Hyppää sisältöön

Sini Korpinen aloittaa Attendon asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana

13.11.2023
Attendon uudeksi asiakaskokemus- ja viestintäjohtajaksi on valittu Sini Korpinen. Sinin vastuulla on Attendon asiakaskokemus-, viestintä- ja markkinointitiimin luotsaaminen sekä Attendon vastuullisuustyön kehittäminen. Sinistä tulee myös organisaatiomme johtoryhmän jäsen. Hän aloittaa tehtävässään 3.1.2024.

Jaa

Sinillä on laaja-alainen kokemus vaikuttaja-, muutos- ja kriisiviestinnästä, jota hän on kerryttänyt muun muassa pörssiyhtiöiden, valtionyhtiöiden sekä julkisen ja kolmannen sektorin toimijoiden strategisena neuvonantajana. Hän on toiminut viestinnän johtotehtävissä viimeksi FCG Finnish Consulting Groupissa, jossa hän vastannut konsernin sekä kaikkien sen liiketoimintojen viestinnästä, markkinoinnista ja vastuullisuudesta.  Hän on johtanut viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijatiimiä Milttonilla sekä toiminut viestintätoimisto Ellun Kanojen asiakas- ja kehitysjohtajana. Sini on toiminut myös europarlamentaarikon poliittisen avustajan tehtävissä Euroopan parlamentissa sekä kunta- ja hallintoministerin erityisavustajana. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri Helsingin yliopistosta.

– Attendolle minua veti mahdollisuus olla ratkaisemassa Suomen haastavaa tilannetta sote- ja hoivasektorilla – yksityisillä toimijoilla on tässä merkittävä rooli. Lisäksi Attendon jo hetken taittama muutosmatka inspiroi: Niin attendolaisten kuin asukkaiden tyytyväisyys on ollut hienossa nousussa. Tätä työtä haluan olla osaltani jatkamassa ja tuomassa esiin, Sini sanoo.

– Toivotamme Sinin lämpimästi tervetulleeksi joukkoomme.  Muutama vuosi sitten käynnistetty muutosmatkamme on edennyt hienosti, ja Sini on oikea henkilö osallistumaan organisaatiomme kulttuurin uudistamiseen, sen johtamiseen ja toimintamallien kehittämiseen. Hänen pitkä kokemuksensa viestinnän eri osa-alueilta tukee tulevaisuuden strategisia tavoitteitamme hoiva-alan edelläkävijänä, sanoo Attendon toimitusjohtaja Virpi Holmqvist