Hyppää sisältöön

Attendo on systemaattisesti kehittänyt toimintaansa viime vuosina, ja positiiviset tulokset näkyvät juuri julkaistun tyytyväisyystutkimuksen tuloksissa. Parantuneiden lukujen taustalla on panostukset henkilöstön valmentamiseen, useiden eri toimintamallien vahvistaminen sekä investoinnit henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Kyseessä on viides perättäinen tyytyväisyyskysely, jossa tulokset ovat kasvussa kaikkien sidosryhmien osalta.

15.5.2024

Pitkään jatkuneeseen hoiva-alan työvoimapulaan haetaan ratkaisuja muun muassa hoivatyötä helpottavista, tekoälyyn perustuvista teknologioista. Efima on suunnitellut Attendon hoivakoteihin uuden tekoälyratkaisun, jossa hyödynnetään Efiman omaa tekstiÄly-tuotetta ja Microsoftin teknologioita. Tämä mahdollistaa hoivatyössä tehtävien kirjausten tekemisen suullisesti vapauttaen näin hoitajien aikaa asukkaiden kohtaamiseen. Kirjausten sisällön rikastuessa myös niiden laatu paranee.

4.4.2024